Over ons
In 1999 is Flex Financials opgericht, met als uitgangspunt de kwaliteit van administratieve dienstverlening op een hoog niveau aan te bieden voor een relatief lage prijs, kwaliteit betaalbaar maken.
In eerste instantie werd er gewerkt vanuit een kantoor in 's-Gravenzande en later vanuit een kantoor in Naaldwijk, maar gaande de jaren kregen de administratieve processen een andere wending, er kan en wordt steeds meer digitaal gedaan.
En aangezien wij ons richten op het midden -en kleinbedrijf, mensen die overdag gewoon aan het werk zijn om hun geld te verdienen, werd steeds duidelijker dat een kantoor met vaste openingstijden niet meer van deze tijd was.
Op basis hiervan werd besloten de digitalisering verder door te voeren en dure kantoorpanden tot het verleden te laten horen en ons meer te richten op de behoeften van deze tijd.
Het gevolg, werken kan vanuit elke locatie en openingstijden zijn er niet, mail en whatsapp behoren tot de normale contacten, 7 dagen in de week van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat.
Dus heb je een vraag op een zaterdag, bel of app gewoon even en zo goed als zeker heb je dezelfde dag nog antwoord, dus ook gewoon buiten kantooruren
Al met al is alles bij ons heel flexibel en met specifieke e-mailadressen in ons administratieve pakket waar de administratie op elk gewenst moment naartoe gemaild kan worden. Hierdoor hoeft ook nooit stress te zijn dat de administratie nog aangeleverd moet worden en het kwartaal alweer voorbij is.